29.2.12

Dilemma

Jag borde lära mig att skriva kort. Jag blir så ivrig när jag väl börjar skriva. Det blir för långt. Ingen människa orkar läsa om man ska läsa sida upp och sida ner. Eller så måste det vara så förbaskat intressant att man bara måste. Men jag betvivlar min skrivförmåga och att ämnena är så fängslande.

kan det bli mitt nyårslöfte? Lite försent dock. Ett vårlöfte kan det väl heta.

Bara korta inlägg på bloggen, annars blir vännerna (de två snälla som orkar läsa och kommentera, tack att ni finns!) uttråkade.

5 kommentarer:

Catta sa...

Nej nej, JAG gillar långa inlägg, speciellt när du skrivit dem! Det finns nån underlig bloggrekommendation "skriv kort" men jag tycker inte det gäller alla. Fortsätt du bara i samma stil!

Sonja sa...

Hihi, jag orkar läsa, varje dag!

Mikaela "Micko" Lax sa...

Oj ni är söta, mina två härliga läsare :). Jag ska göra en liten kompromiss. Jag har bara märkt att jag inte alltid orkar läsa långa bloggar. O då när jag märker att jag inte orkar tänker jag att kanske mina texter är lika tröga. Men jag ska fundera hur jag gör det.
Tack i alla fall för att ni orkar läsa. Ni uppskattas.

Lilla My sa...

Nu är det flera än två vänner! :) Roligt att du satt länken på FB, för nu kan jag också lite följa med livet i Mickolandia :) Roliga anekdoter... och känner för dig; det där med att inte ha pengar vid kassan... Hemskt ju!

Lilla My sa...

Oj... varför är jag "unknown"? Kan tydligen inte kommentera på rätt sätt... Men "unknown" är Maria :)