1.2.12

Love: Helgesson & Levengood

Idag har jag en känsla av att jag absolut vill blogga. Det beror på att jag har surfat omkring och funnit intryck. Jag vill berätta om två viktiga och roliga saker:

Jag har blivit förtjust. Rörd. Jag har bekantat mig med en underbar kille. Jag har inte träffat honom live, men han har ändå berört mig. Han heter Jonas Helgesson. Han är fantastisk. Gå kolla in honom och lyssna på hans story. Jag tänker beställa hans böcker och läsa och kanske gråta och skratta lite till.
http://www.jonashelgesson.se/

Jag läste Mark Levengood på twitter idag. Han är för rolig. Han skrev att han sett Skavlan i tv på fredag. Jag kände genast samhörighet med Mark. Ännu mer samhörighet kände jag då han skrev att han blir orlig för den rare Björn Ranelid. Tror han solar i en mikrovågsugn. Det var roligt. Och jag förstår hans oro. Det jag gillar är att han kallar Björn Ranelid RAR! Det är liksom 70-80-tals läsebok över det ordet: Mor ror, far är rar.
http://twitter.com/#!/Mark_Levengood

Inga kommentarer: