6.2.12

Min glada blogg

Jag hade lovat, dyrt och heligt, att den här bloggen sku vara glad. Ingen surkärring sku få tränga sig in bland raderna. Nåja...låt oss se hur länge den sprittande glada jag existerade. Inte så länge. Nej faktiskt från dag ett är jag lite sur.

Jag vill bara säga att jag vill ligga naken i fosterställning på det kalla badrumsgolvet i mörkret o galltjuta när jag hör den där låten till Saulis ära. Jag vill ju att den ska vara ett skämt o inte alls nånting någon har pysslat ihop på fullaste allvar.

Om någon missat lägger jag länken här så kanske vi blir fler som ligger i fosterställning, vem vet.

Förlåt att jag är så elak!

Kurre - Kuuden vuoden kuuliaisuus: http://www.youtube.com/watch?v=1gJE7RzNZ-g&sns=em

3 kommentarer:

Catta sa...

Det är bara så ofattbart svårt att förstå att låten inte är ett skämt... Jag gråter med dig, Micko.

Catta sa...

fast nu blev jag lite osäker på om det var ett skämt sist och slutligen:

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1490381/niinisto-fanilaulun-sanoittaja-puolustautuu-tein-sen-tunnissa

Mikaela "Micko" Lax sa...

Jag hoppas det e ett skämt. Så kan jag klä på mig o lägga mig i min säng i stället för att ligga på badrumsgolvet. There is hope, alltså!