6.5.12

Otålig o kläderna

Jag skulle skriva ett snabbt inlägg för ni är säkert alla grymt nyfikna på hur jag sedan gjorde med de där kläderna jag så väntade på. 
Jep, min vana trogen var jag otålig och gjorde en liten tripp till den där Siwa butiken för att kolla ifall mina kläder hittat fram. Och ja, paketet hade just anlänt så jag fick det. Det var roligt. 


Spännande. Jag hade beställt två tunikor och en tröja. Och märket var okänt för mig så då tycker jag alltid det är jättesvårt att avgöra vilken storlek man ska välja. Ibland har det gått så att den största storleken tyvärr varit för liten och ibland är ärmarna för korta, annars bra. eller nåt annat. Ni vet, sådär att kläderna bara inte sitter.


Så det var spännande att testa. Tyvärr blev jag tvungen att skicka tillbaka de båda tunikorna för de var helt fel storlek. Denna gång var de faktiskt enorma. Men en tröja fick jag. Och det var ju bra det.

Inga kommentarer: