31.5.12

Det prasslar i buskarna

Jag var av någon orsak otroligt omotiverad av att springa ikväll men jag tog mig i kragen. O det är ändå sist o slutligen skönt när man väl tagit sig i kragen och kommer ut. Det var motigt att springa så jag var snäll mot mig själv o tog en kortare liten sprutt.

Efteråt satt jag på trappan o återhämtade mig. Då hörde jag, trots att jag lyssnade på musik med mina hörlurar att det prasslade i buskarna. Jag blev otroligt intresserad av vem det var. Oftast är det någon tråkig fågel. Eller förlåt att jag kallar en fågel tråkig. Jag är bara inte så förtjust.

Den här gången var det ingen fågel. Det var något jag tycker är mycket mer charmigt. En liten kompis som bökade så otroligt. Jag undrar vad den hade för sig? Den verkade otroligt koncentrerad o det var den säkert.

Jag försökte plåta den, men det blev inget vidare. Jag ska göra ett försöka att klistra in en bild, så får ni gissa vem det är som var på besök.



Där ser ni hans eller hennes bak. Kan ni ana er till vem det r
är?

Inga kommentarer: