18.4.12

Mark, älskvärda Mark!

Imorgon ska jag få gå se Mark. Den förtjusande Mark. Det ser jag så mycket fram emot. Jag har förr nämnt att jag gillar att följa Marks twittringar. När det är möjligt går jag o ser honom. Det att hans föreställning heter Sound of Mark är bara dubbelt så bra. Jag som är en stor vän av Sound of Music. Alltså den riktigt äkta Sound of Music. Två goda ting tillsammans, Mark o von Trapparna. Kan det bli bättre? Det vet jag inte. Men jag ska ge er en rapport när jag sett honom igen.

Mark, den älskvärda Mark. Han som kan säga vad som helst med sin stämma lenare än sammet, och han är förlåten. En förmåga jag verkligen beundrar och kanske lite avundas.

http://www.livenation.fi/event/277638/mark-levengood-sound-of-mark-tickets

1 kommentar:

Catta sa...

SOM jag ser fram emot kombinationen Mark + Salzburg/SoM + ditt underbara sällskap! Helt huippu!