20.4.12

Hur mycket älskar jag att springa?

Idag mäter vi min kärlek till jogging.

Vädret idag kallar till en kopp te och kanske en lätt röjning. Kroppen ropar efter en springfärd. Hur mycket älskar jag att springa egentligen? Det ser vi idag, lite senare. Röjning älskar jag ju inte, som vi alla vet. Men jag tror att det får bli det till en början.

För att glömma det kalla, våta, blåsiga och på allt sätt otrevliga vädret tog jag mig en liten lyxfrukost. Få se vad jag med den i magen kan åstadkomma.

3 kommentarer:

Mikaela "Micko" Lax sa...

Nu vet jag, jag älskar inte alls att springa. Det får bli imorgon.

Catta sa...

Bra beslut. Jag tänkte också satsa på konditionscykeln i egna vardagsrummet idag istället för sauvis. Dit ut får man mig nog inte, no way!

Mikaela "Micko" Lax sa...

Lyckans dig som kan fixa det med en cykel inomhus. Jag tänker bara flytta det till imorgon. Så allvarligt kan ju inte det vara. Ut vill man inte.