10.4.12

En helt vanlig vecka

Jag har planerat det såhär: den här veckan får bli en helt vanlig vecka. Förra veckan var för turbulent och spännande i min smak. Veckan var mest fylld av oro. Och så blev det påsk...också i vår familj. Vi gjorde ett tappert kalasförsök i all turbulens, någon kanske var nöjd, jag bara stönade.

Den här veckan får gärna följa ett helt annat mönster, om jag får välja. Vardag smakar bra, med ett par små inslag av lyx.
Gårdagen var en bra början, den var en lyxdag. En sjuåring blev firad. Ett lyxinslag blir det när jag får min nya cykel. Ett annat när jag åker till Långvik.

Ibland går det inte att planera, men om jag får önska, får veckan gärna se ut så.

2 kommentarer:

Sonja sa...

Jag önskar er vardag och sköna stunder. Kram och kraft.

Mikaela "Micko" Lax sa...

Tack Sonja. Det har börjat bra, så vi lever hoppfullt.