14.1.13

En spännande vecka

När det är väldigt spännande då hinner jag aldrig skriva. Förra veckan var så spännande att jag inte hann. Slutet av veckan var så fartfyllt att jag blev lite förlamad.
Torsdag och fredag befann jag mig i Berlin. Det var mest jobb. Men lite blir det ju alltid av att  njuta av eget. Den här gången hann jag reparera en liten grej som stört mig sedan min senaste resa.

Minns ni tvålen och mitt raseriutbrott som jag berättade om i somras? Jag blev av med en tvål som jag verkligen gillade. Jag skrev om det här.

Den här gången vandrade jag längs med samma förtjusande gata o önskade att jag skulle återfinna butiken. Och ja, det gjorde jag. Och ja, jag fick en ny tvål. Den är tyvärr inte ljusröd men den är fin i alla fall. Nu är världen i balans igen då jag  ordnat det här.





Inga kommentarer: