7.8.12

Workout machine! Jag?

Hah, det var ett skämt att få ett meddelande av sin telefon, en av apparna, som gratulerade mig till att vara en "workout machine". Jag känner mig inte precis just som det. Men trevligt att någon tycker det.

Min app, RunKeeper, som jag använder när jag springer och cyklar, för att veta hur länge jag håller på med eländet, grattade mig till att jag loggat in 100 ggr sedan mitten av oktober. Det är alltså 10 månader sedan. Det betyder alltså att jag sprungit eller cyklat 100 ggr sedan dess.

När jag tänker på saken känns det ju nästan lite fint. Tänk jag, den lilla latmasken, har loggat in o lyft arslet ur vagnen (som jag brukar säga
när inga småbarn eller framför allt andra känsliga är i närheten alltså), hela 100 gånger. Det är ju nästan party det.

Och ja, RunKeeper tyckte jag skulle fira det här med att publicera resultatet på Fejan. Nåja, jag tycker ju inte att det angår nån annan så mycket, hur jag sprungit och när och var och sånt. Men jag tycker ändå att 100, vad det än är för nåt, är värt att fira. Så det ett litet blogginlägg och en liten skrytstatus på Fejan. Den här lilla uppmärksamheten var jag väl ändå nästan värd?

Inga kommentarer: