28.6.12

Sommarfiiling

Efter allt detta gnäll om dåligt väder ska jag vara miss positivity idag o skriva om hur det kan vara när solen äntligen visar sig på eftermiddagen och när jag äntligen ser min strand som den ska se ut.




Jag ser glada barfota märken i sanden.



Jag ser barn som doppar sig i havet.



Jag ser barn som hoppar glatt omkring och inte bara vill sitta inne o spela videospel.

Utöver det här positiva doftar min tvätt så gott för jag har haft den ute o torka. Ja ja ja, hurra säger jag.

Jag vill ändå påpeka att vattnet är endast 16 grader, så jag tycker det är ganska modiga små liv som vågar sig i. Själv har jag vinterturken (päls jag vet att det heter päls men turk låter skojigare) kvar o har doppat bara en halv stortå idag. Too damn cold, säger jag.

Inga kommentarer: