1.4.13

Så blev min fina 8 år

Det var en torsdag när han föddes. Igår var det söndag, och då var det 8 år sedan. Honom hade jag väntat på, men var inte det minsta förberedd på att han skulle komma.

Ibland tycker jag synd om honom för att jag var så oförberedd, så omogen och så osäker och chockad. Han var ju verkligen den jag ville ha, den jag hade väntat på. Och så var jag bara mycket stressad. Tack och lov vänjer man sig vid varann, och också mammor kan bli lite duktigare för var dag. I alla fall lite mindre stressade.

Tur att vi nu vänjt oss vid varann. Han är nog så fin, det var han då och det är han nu. För jag är en sån mamma, som är rejält stolt över honom.
Hip-hurra för honom igår!



Så såg han ut när han var 2 timmar gammal.



Så såg han ut när han var 4 månader.



Så såg vi ut när han var 11 månader och vi var i Bordeaux.



Och så såg han ut när han igår spelade nästan hela dagen på sin 8-års iPod.

Inga kommentarer: