2.7.12

Nya utmaningar o äventyr

Idag har jag packat väskan för att åka på nya utmaningar o äventyr. Oj vad det ska bli spännande med en jobbresa ut i världen. Igen. Jag som inte är van att åka på jobbresor har redan avverkat en jobbresa i år och nu kommer följande.

Den här gånger styr kosan mot Berlin i gott sällskap. Jag ska få vara med o visa upp de fina Saint Vacant skorna på en stor mässa. Jag har hört om mässan redan i flera år, men har aldrig varit med. Nu får jag åka med.

Lätt sorgligt är det att en av mina pojkar inte alls tycker om att både mamma o pappa åker bort. Det känns förstås lite tungt i mitt hjärta. Men mest ser jag fram emot det här nya äventyret. Jag tänker dessutom lite njuta, mellan raderna. Det är inte varje dag jag får åka i så högklassigt sällskap, helt på tumis, ut i världen o jobba tillsammans.

Hoppas hinna rapportera lite...stämningar och sånt.

Inga kommentarer: