5.1.13

Porträtten

Idag fick jag äntligen ge det sista svartvita porträtten jag fixat till julklapp åt barnens mormor, farmor och moster. Farmor har redan länge önskat sig svartvita porträtt av sina barnbarn så de kunde få hänga på väggen.

Själv var jag extra nöjd med det ena. Det andra funderar jag ännu på. Det är ju helt ok, har ett annat på förslag, och det är lätt att byta ut. Jag har förstått att de som fick bilderna var nöjda. Kanske då speciellt farmor som så hett önskat sig bilderna.

Här är de. Jag älskar svartvita bilder och jag älskar att ta bilder. Jag älskar photoshop. Så är det bara. Och de här motiven hör ju kanske till mina favoriter. Skulle ibland vara roligt att plåta också någon annan än bara sina egna barn.



2 kommentarer:

Catta sa...

Förstår att du gärna tar bilder på så fina motiv! Ert julkort var ju så härligt också. :)
Snart får du komma hit o ta bilder på en nykomling. Vi har en fin och ny kamera, men J får inte fixat ett minneskort till den (hur svårt kan det vara?) så den förblir än så länge oanvänd...

Mikaela "Micko" Lax sa...

Ja visst är det bäst att inte behöva söka motiven långt borta. Ibland känns det ändå att man borde träna också på andra. O så e man ju inte särdeles objektiv, tycker alltid de är söta fast bildkvaliten sku suga.
Ser fram emot att ta finbilder på er guldklimp. Hoppas också minneskortet hittar in i er kamera. Senast när hen är född stiger inspirationsnivån, jag lovar. Inspirationsnivån att hitta ett minneskort ;).