16.10.13

De bästa presenterna

Igår firades jag hemma efter en alltför lång jobbdag. Jag var lite sur att jag var hemma 2 timmar senare än jag tänkt. Men surheten rann av när jag kom hem och söta människor rusade emot mig o ropade Grattis! Det var den bästa presenten.

Jag fick en massa fina saker. Mycket mer än jag är värd o mycket mer än jag på riktigt behöver.

Idag var jag och provade min huvudgåva. Gåvan var: Gå till butiken, prova en varm och skön och fin vinterjacka. Den ska du ha.

Idag provade jag ett antal jackor. En av dem var över de andra. Rätt modell, rätt känsla och lovade värma mig i -25 grader.

Nu sitter jag hemma o bara väntar. Jackan kommer hem till mig om en stund. Vilken service!




Mitt fina Hello Kitty -smycke!


Ett gott vin är aldrig fel!


En tvättkorg fylld med överraskningar. Spännande!


Plättfest


Gerbera, min favoritblomma

Inga kommentarer: