14.9.13

Jag har fått vara tillsammans

Om jag senast funderade o fokuserade på det som inte är som jag vill i livet så ska jag idag fokusera på det som är precis som jag vill.

Jag har fått vara älskad i många år. Nu tänker jag på det speciellt. För 10 år sedan lovade jag att älska honom i nöd och lust. Före jag lovade det hade jag redan älskat honom i x antal år.

Ännu idag kan det kittla i magen av välbehag när jag tänker på allt vi gått igenom. När vi varit till glädje och stöd för varandra. När vi varit irriterade på varann men fixat det. I alla dessa år.

Skulle jag idag ordna bröllopsfest skulle nog en del grejer vara annorlunda. Nya människor har kommit in i våra liv. Nya intressen. Livserfarenhet. Men det vi ordnade för 10 år sen var precis det vi ville då och jag kan ännu också med glädje bläddra i vårt album.

Jag skulle ALDRIG i världen byta ut min man. Och jag tror fortfarande att inte han heller har för avsikt att byta ut mig. Så mycket älskad har jag känt mig och känner jag mig att jag kan tro det här.

Och visst var vi barnsligt söta då.







- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

wonderland sa...

Det var en fin, fin inlägg. I am happy for you.

Mikaela "Micko" Lax sa...

Tack du snälla! Lite sockersött, men ibland är det så. <3